a) Informació i sensibilització a les empreses en el procés de transformació digital.
b) Diagnòstic, assessorament i creació del full de ruta a les empreses interessades a fer el procés de digitalització.
c) Suport específic en el disseny i la implementació d’una estratègia de digitalització.
d) Pimes tecnològiques per facilitar l’accés al mercat de productes tecnològics.
e) Suport a l’assaig de nous productes, nous serveis i nous models de negoci i facilitar-ne la posada al mercat.
f) Suport en el procés d’explotació (escalat, pla de negoci, serveis d’incubadores, internacionalització, màrqueting, avaluació de mercat, aspectes legals, regulacions, etc.).
El primer pas serà el diagnòstic de maduresa de digitalització de les empreses: entendre la seva situació, el seu nivell de conscienciació amb la transformació digital, les seves necessitats i els requeriments tècnics, per poder trobar la millor solució integral.
Amb els resultats que es vagin obtenint en funció de la maduresa digital de les empreses, es duran a terme les accions necessàries per realitzar els processos de millora i transformació digital, tant genèrica com específica, per resoldre qüestions com què és l’e-commerce, passos inicials per llançar els seus productes a un canal de venda electrònic, plataformes de venda, mitjans de pagament, analítiques, màrqueting digital a les empreses, etc.
https://www.acelerapyme.gob.es/quieres-conocer-el-grado-de-digitalizacion-de-tu-pyme
Sessions de workshops, webinars pràctics, vídeos didàctics, tallers presencials, xerrades inspiradores i networkings empresarials que permetin crear aliances en l’àmbit de la digitalització i l’optimització de recursos entre tot el teixit empresarial.
L’enfocament dels tallers és eminentment pràctic i executiu perquè les empreses surtin de cada taller amb un full de ruta clar amb les eines de gestió econòmica i de negoci, programari comercial i solucions d’empresa, TIC industrial, etc.
Contingut didàctic: